תפקיד הלמידה הארגונית להביא מקסימום עובדים בארגון למקסימום יכולות. רק תכנית עסקית יכולה להבטיח למנהל ההדרכה שהוא ישיא את הערך המקסימאלי ביותר לארגון במסגרת המשאבים העומדים לרשותו.

גיבוש Learning Business Plan

  • בניה וליווי של תכנית ללמידה ארגונית אפקטיבית, המבוססת
    על דפוסי עבודה עסקיים וכוללת תכנית מדידה והערכה.

עיצוב אסטרטגית למידה ארגונית

  • הגדרת אופי, מבנה, תרבות,שיטות ומדיניות למידה ארגונית.
  • הקמת מערך טכנולוגיות למידה בארגון (ראה גם "טכנולוגיות למידה" )

בנק דיסקונט - יעוץ אישי וליווי מנהל המכללה

מכללת "דיסקונט" בנתה לעצמה ב 2008-2009 חזון חדש, תכנית עסקית לפתרונות הלמידה תוך שימוש בכלים מתקדמים לאיתור צרכי הארגון.
ב 2009 פיתחה המכללה את הדרכים להיות הכי רלוונטית בבנק בדפוסי העבודה ובפרויקטי הדגל.

באותה השנה ניהלה מכללת דיסקונט את פרויקט קפסולות הלמידה שזכה להצלחה גדולה בבנק וזכה להכרה רבה בקהילת הלמידה העולמית.
הפרויקט נבחר להצגה בכנס ה ASTD ב 2010 והוצג בכנס הדרכה ובכנס משאבי אנוש ב 2009.

מתודיקה ייעצה למכללה בתהליך בניית הזהות החדשה, אפיינה ופיתחה את פרויקט הקפסולות ובכך הפכה את העקרונות העסקיים בניהול למידה לפרקטיקה של למידה אפקטיבית ממדרגה ראשונה.

מאיר בן בסט | מנהל מכללת דיסקונט | בנק דיסקונט

"גדעון זילר מעניק לי ליווי מקצועי בתפקידי כמנהל מכללת דיסקונט מאז יוני 2008.
גדעון הוא מומחה הדרכה בעל שם עולמי ויועץ מקצועי ואישי מעולה. גדעון סייע לי לצעוד צעדים גדולים לעבר הגשמת החזון שלנו – ליצור מכללה שתוביל את הדרכת הבנקאות בישראל, שתסייע בהשגת היעדים העסקיים של הבנק ושתצטיין בחדשנות, בשירות ובחווית למידה יוצאת דופן.

יש בגדעון שילוב מופלא של ערכים אנושיים, תעוזה ומעוף וחברות תומכת. אולם מעל הכול – הוא ביצועיסט חסר פשרות.
הוא הצליח להדביק בערכים הללו גם את צוות העובדים של מתודיקה שבאמצעותו פרצנו דרך "הצטיינות – קפסולות למידה לשיפור ביצועים עסקיים" שהיה ספינת הדגל של מכללת דיסקונט ב 2009.
הפרויקט הוצג בשני כנסים מקצועיים בארץ ונבחר להצגה גם בכנס ASTD בארה"ב ב 2010."