• שעורים פרונטאליים
  • שיעורים וירטואליים
  • סדנאות
  • פעילות חוץ (Outdoor training)
  • לומדות
  • משחקים
  • סימולטורים
  • חניכה ניהולית
  • התנסות עצמית
  • EPSS
  • רשת קשרים
  • אימון/חניכה
  • Facebook
  • Youtube
  • Outlook
  • Google Wave
  • Twitter
  • פורומים
  • צ'טים, מסנג'ר
  • מפגש צוות
  • למידה קבוצתית
  • למידה סלולארית
  • ספרים, חוברות, מדריכים למשתמש
  • וידאו
  • Podcasts (קבצי שמע)
  • בלוגים
  • טוקבקים
  • עזרי עבודה סטנדרטיים
  • ניצול ציוד שמיש (פד עכבר, לוח שנה...)
  • מבחנים, סקרים
  • 2nd Life
  • "שולחן עגול"
  • מערכת ניהול ידע
  • מערכת ניהול כשירויות
  • שיחת מסדרון/קולר
  • WIKI
  • חברותא - למידה בזוגות

יש הרבה דרכים ללמוד. אבל החכמה היא בבניית פתרון הלמידה האפקטיבי ביותר לצורך הארגוני.
במתודיקה בונים בכל רגע נתון עשרות פתרונות שהם בוטיק של למידה:

  • הכשרת עובד חדש לתפקיד ולקליטה מיטבית בארגון
  • שמירה על כשירות מקצועית מתמדת – בניית פתרונות למידה עם "אחריות לכל החיים"
  • שיפור ביצועי עובדים קיימים תוך איתור חכם של פערי הביצוע שלהם ומתן מענה לסגירת פערים אלו
  • למידת תוכן ארגוני חדש בסביבת העבודה
  • השבחת תהליך למידה קיים – ייעול תהליכי למידה ובניית פתרונות למידה לסביבת העבודה
  • פיתוח תהליכי למידה מקדמי קריירה, התפתחות ופוטנציאל
  • פיתוח תבניות למידה להטמעת מוצרים ותהליכים חדשים: תכנים רגולטורים, מערכות מידע, התנהגויות, נהלים, קליטת עובד, מערכות מידע, רגולציה ועוד

פתרון טוב מתחיל בפיצוח שהוא שלב האפיון של פתרון הלמידה האפקטיבי ביותר לצרכי הארגון. משם הדרך לפיתוח של פתרון למידה סלולה בהרבה יצירתיות ועיצוב מרהיב כל הדרך עד למדידת האפקטיביות של הפתרון.

למתודיקה ניסיון של למעלה מאלף פרויקטים בתחום הלמידה בעשרות עולמות תוכן ולמגוון קהלי יעד, התנסינו בעשרות שיטות וכלי למידה בשילובים ייחודיים וחדשניים.
עם השקת מודל הלמידה האפקטיבית, מתודיקה היא הפתרון המועדף לפיתוח הלמידה הבא שלך.

Cal כרטיסי אשראי לישראל

מתודיקה אפיינה עשרות פתרונות למידה עבור חברת cal מאז 2004. במהלך השנים אופיינו קורסי הכשרה למגוון בעלי מקצועות, תהליכי למידה חוצי ארגון, תכני רגולציה והטמעת מערכות. תהליכי הלמידה בוצעו באמצעות פתרונות למידה פרונטאליים ומתוקשבים וכן באמצעות פתרונות למידה בסביבת עבודה, המקצרים את הלמידה הפרונטאלית ומגבירים את אפקטיביות הלמידה של העובדים.

לירז בן- נר | מנהלת מדור הדרכה וניהול ידע | Cal כרטיסי אשראי לישראל

"אם הייתי צריכה לסכם את הקשר עם אי לרנינג במשפט אחד- יחס אישי, מעורר השראה, גורם לצאת מהקופסה, מקצועי ומוביל לתוצאות.
חברת אי לרנינג מלווה אותנו מספר שנים בתהליכים ופרויקטים שונים:
הקמת תהליכי למידה בארגון, הבניית תחום פיתוח הלמידה, שיפור הכשרות לנציגי השירות,
לווי בהטמעת תרבות למידה לרבות למידה מתוקשבת, הפקת לומדות וערכות לימוד לנציגים עסקיים וכד'.
את גדעון פגשתי לפני 5 שנים והחיבור איתו מהרגע הראשון היה מדהים, הפרויקט הראשון של שיפור קורסי השירות הוביל אותנו לביצוע פרויקטים נוספים.
בדרכנו המשותפת ביצענו מס' רב של פרויקטים, לכל אורך הדרך היה לנו שותף תומך, שניתן לבצע איתו דיאלוג פתוח, חשיבה מקצועית תוך גיבוש פתרונות יצירתיים.
במהלך עבודתי עם אי לרנינג צברתי לא מעט ידע, נסיון וכלים שהובילו אותנו לבניית מערך למידה שתומך ביצועים ומוביל לתוצאות בארגון.
אין ספק שאי לרנינג גרמו לי להתאהב במקצוע שלי, להבין שתחום הלמידה מלא עניין ולגרום לארגון להכיר ולהבין את חשיבות תחום הלמידה וההתפתחות המקצועית.
לסיכום – ממליצה בחום !
תודה לגדעון וכל הצוות הנפלא טלי, יעל, רותם, עופר, עידו ...
על שניתנה לי הזדמנות להכיר אנשים מיוחדים שעם הזמן הפכו למשפחה אמיתית. "

פורטל הידע של "מגדל" – העתיד בשפה שכולם מבינים

פורטל הידע באתר מגדל, שאופיין ופותח על ידי חברת מתודיקה זכה בפרס Webi 2009 וזכה לסקירות תקשורת שהצביעו על יתרונותיו והכריזו עליו כטוב בישראל בתחומו ( קראו על האתר בכלכליסט , גלובס ובמעריב ) ואף מככב עד היום בפרסומות בטלוויזיה.
במסגרת הפרויקט לקחנו על עצמנו את האתגר האדיר שהתבקש ביישום פרקטי לחזון "חסכון פנסיוני בשפה שכולם מבינים". צוות הפרויקט אפיין את פתרון הלמידה הנדרש ופיתח עשרות פריטי למידה ויישומים טכנולוגיים באתר.

בנק "דיסקונט", פרויקט קפסולות למידה

פתרון קפסולות הלמידה של בנק "דיסקונט" נבחר להצגה בכנס ה ASTD היוקרתי ב 2010.
הפרויקט כלל שתי עונות שידור שבועיות של "סרטי ריאליטי", מלווים בעזרים תומכי עבודה, במבחן מתוקשב ובתהליך למידה חברתית בסניף, וזאת לצורך שיפור ביצועים עסקי מיידי.

חברת "סלקום", פרויקט קורס טכנאים

הצורך בשיפור מתמיד באיכות ומגוון המכשירים המשווקים ע"י "סלקום" מחד ורמת המורכבות של המכשירים מאידך, הצריכו רמת תיקון מתקדמת, הדורשת ידע רחב יותר של הטכנאים וזמן תיקון ארוך יותר.
מורכבות זו הולידה צורך בשינוי מבנה המעבדות ומעבר לתיקון מכשירים תוך 48 שעות וביצוע הכשרה לצורך עדכון והרחבת הידע של הטכנאים.
בתהליך מהיר ומתוכנן, פיתחנו מאות שעות הדרכה ותרגול, שאוגדו לקורס הכשרה מקיף ואחיד, לכלל הטכנאים בסלקום.
הפתרון כלל אפיון מדויק של מרכיבי התפקיד החדשים, מיפוי פערי הידע הקיימים ופיתוח סט של תוצרי למידה המשמשים הן כהכשרה לעובד חדש והן כרענון לעובד קיים. כך יכול הארגון לנצל תוצר הדרכתי אחד לכל צורך שיעלה בעתיד, מעבר להכשרות המסיביות של עובדים חדשים המתקיימות בתקופה זו.
הפתרון הגביר את השימוש במקורות מידע קיימים בארגון ככלי לימוד ועבודה, ושינה באופן משמעותי את היקפי התרגול וההתנסות קודם ליציאה לעבודה. פתרון זה שינה את תהליכי העבודה הקיימים לטובת הבטחת שיפור ביצועים.

אייל הלפרין | מנהל חטיבת תפעול ומכשירים | סלקום ישראל

"קורסי הטכנאים שפותחו ע"י חברת מתודיקה לטובת הכשרת טכנאי תיקון הטלפונים במערך המעבדות של סלקום עשו את ההבדל. ניתן לראות שזמן ההכשרה של הטכנאים התקצר משמעותית, שביעות רצונם מתהליך הקליטה לעבודה השתפר וחשוב מכל שביעות רצונם של המנהלים הקולטים את הטכנאים לעבודה עלתה פלאים. אין מה לומר, הדרכה שמפותחת בצורה נכונה עושה את ההבדל!!!"