המאגר העשיר בישראל: מאות מאמרים ומצגות. בשנים האחרונות הופענו בעשרות כנסים בארץ וגם בעולם, להלן מבחר מצגות שלנו מכנסים והופעות שונות.

06/09/09
היום שבו התחלתי לפתח במערכת Composica...
הפרויקט הראשון שפיתחתי במערכת Composica יועד ללקוחה שהבקשה העיקרית שלה הייתה: "אני רוצה שתייצרי חווית למידה שתביא עמה חדוות למידה". מה אני א...
לצפייה »
06/09/09
דוא"ל – בזבזן זמן או כלי למידה ארגוני?
כמה מיילים אתם שולחים ביום? כמה אתם מקבלים? כמה מיילים מתוך כל אלה באמת מספקים לכם מידע? מכמה אתם מתעלמים ועושים עליהם delete איך שהם מגיעים? בכלל...ח...
לצפייה »
02/08/09
אסטרטגיית למידה בארגונים
היום, יותר מתמיד, מערך הדרכה שלא ישכיל לתפוס עצמו כשותף עסקי בארגון בו הוא מתקיים, לא יוכל לעזור לארגון בהתמודדות עם אתגרי התקופה. יצירת השותפות העסק...
לצפייה »
02/08/09
Captivate 4 . בשביל מה?
מעט יותר משנתיים לאחר צאתו של Captivate 2 , ושנה וחצי לאחר יציאת Captivate 3 , יוצאת הגרסה הרביעית של מחולל הלומדות הידוע. במאמר זה נעבור על האפשרויות...
לצפייה »
02/08/09
Talent Management איך זה קשור להדרכה?
שאלה: מה פתאום מאמר על Talent Management (TM ) בניוזלטר שעוסק בהדרכה? התשובה בסוף... תחום ניהול ה-TM מתפתח מאוד בשנים האחרונות, כחלק מההבנה שההון האנ...
לצפייה »
02/08/09
האם הגיע הזמן לחשוב על אסטרטגייה ללמידה לא פורמלית?
במשך שנים היו לעוסקים בהדרכה ארגונית 3 אויבים – הזכרון האנושי, מנהלים, ולמידה לא פורמלית. כל אחד, בתחומו, סייע בשימור מצב קיים, טעויות שכיחות ושכחת הת...
לצפייה »
22/07/09
עולם הלמידה המתוקשבת
מצגת שהועברה בפורום ILS של התעשיות הבטחוניות בישראל- על למידה מתוקשבת בכלל, ועל המקרים בהם היא רלבנטית ללמידת לקוחות.
לצפייה »
05/07/09
קשה להוכיח ROI? נסה להוכיח ROII
אנשי הדרכה ארגונית חולמים להציג ROI על ההשקעה ההדרכתית ופעמים רבות לא מצליחים, בעיקר בשל קשיים לקשר בין פעילות ההדרכה לתוצאות העסקיות שבעקבותיה, והקוש...
לצפייה »
05/07/09
האם זה בסדר לעזוב יום הדרכה לפני שהוא נגמר?
כל מי שעוסק בלמידה פרונטלית (ILT) הכוללת מדריך וכיתה, מכיר את התופעה – הנטישה של יום ההדרכה הרבה לפני שהוא נגמר. מניסיוני זה קורה אחרי הפסקת הצהריים א...
לצפייה »
05/07/09
מה למוטיבציה וללמידה?
בכנס ההדרכה האחרון הציגו לא מעט ארגונים פתרונות הדרכה המבוססים על חווית משחק. המגמה הרווחת בתחום ההדרכה והלמידה הארגונית היא כל הזמן לחדש ומצד שני לשמ...
לצפייה »
05/07/09
50 שנה אחרי מודל קירקפטריק – פורסם מודל "קירקפטריק החדש"
בנובמבר 1959 פורסם לראשונה מאמר על ידי דר' דונלד קירקפטריק שהפך ברבות הימים ל"מודל קירפטריק" – המודל המוכר ביותר בעולם למדידת הלמידה הארגוני...
לצפייה »
17/06/09
מה קורה בשוק ההדרכה הארגוני? הנתונים, המגמות, ההבטחות והאכזבות
הרצאת המליאה בכנס ההדרכה ה-16. Industry Report ראשון מסוגו על תעשיית ההדרכה הארגונית בארץ.דו"ח המבוסס על סקר שנעשה בקרב כ-30 מנהלי הדרכה של הארגונים ה...
לצפייה »
17/06/09
על הברזלים – על שיטות להעצמת תרבות הלמידה הארגונית
תרבות למידה ארגונית תומכת היא קריטית לביצועי העובד. מחקרים מראים כי למרות תהליכי הלמידה המופעלים ע"י יחידות ההדרכה – הלמידה תלויה רוב הזמן בעובד. המצג...
לצפייה »
17/06/09
מהו סוד ההצלחה של לומדה טובה?
כיצד מפתחים תסריט ללומדה אפקטיבית שייתן מענה ללומד (האתגר ההדרכתי), המנהל (האתגרים הארגוניים) והגורם ההדרכתי (מפתח ההדרכה)? במצגת 5 עקרונות עבודה עבור...
לצפייה »
07/06/09
מזל טוב! יש פרויקט למידה חדש. איזה תוצר לפתח?
במציאות ההדרכה הארגונית, לפתרון הדרכתי מתוקשב יש יתרונות רבים (דידקטיים וטכנולוגיים) על פני פתרונות "שאר העולם" (מסורתיים-פרונטאליים) המאפשר...
לצפייה »
     1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24