אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 495, 23 ביולי 2017
מהו משפט המשוב שמעלה ב- 40% את נכונות הלומד להתאמץ ולהשתפר?

משפט משוב אחד בן 17 מילים מקפיץ את הסיכוי שהלומד יתאמץ להשתפר:
"אני נותן לך את המשוב הזה בגלל שיש לי ציפיות גבוהות ממך ואני יודע שתוכל להשיג אותן".
החוקרים מסבירים את האפקט של משפט מסוג זה כחיבור של שלושה מסרים:
1. הלומד הוא חלק מקבוצה.
2. הקבוצה הזו היא מיוחדת ויש בה סטנדרטים גבוהים.
3. המנחה מאמין שהלומד יכול להגיע לסטנדרטים אלו.
לכניסה לקישור לחצו כאן.

Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
מי עייף יותר בסוף יום עבודה? זה שרץ והתרוצץ או זה שישב כל היום מול מחשב? מתברר שהמאמץ המנטלי הוא זה שקובע. מי שישב כל היום וכתב מיילים לא צריך להתייסר, והתשישות שלו בסוף יום מובנת וניתנת להסבר מדעי.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-15,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון