אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 449, 10 ביולי 2016
כל הטעויות בבניית משחק למידה

כוחו של משחק גורם לרבים לקפוץ לעגלה ולבנות משחקי למידה. בלוג שהתפרסם בימים האחרונים מונה את 5 הטעויות הנפוצות בבניית משחק למידה: 1. הלומדים מתוגמלים מוקדם מדי (האתגר קל מדי ומאבדים עניין); 2. עידוד מלאכותי של מוטיבציה (שלא באמת מעודד שינוי התנהגותי); 3. קל מדי לרמות ולהגיע להישגים (המשחק חייב להיבנות כך שהישג בו מחייב מאמץ ללא מעקפים); 4. חווית המשחק לא מעוצבת נכון, במשחק יש חשיבות מיוחדת לממשק מצויין גם אם הדבר גוזר עלויות; 5. כפיית אלמנטים חברתיים: הלומדים אמורים להרוויח מהתקשורת וההפרייה החברתית שנוצרת במהלכו אך אי אפשר לכפות זאת עליהם.
לכניסה לקישור לחצו כאן.

Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
הועלו לרשת כל ההקלטות של ההרצאות מהכנס השלישי לטכנולוגיות למידה של המכון הטכנולוגי בחולון שנערך בחודש שעבר, מומלץ לצפות.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-6,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון