|
גיליון מס' 449, 10 ביולי 2016 |
|
|
|
|
|
|
|
כל הטעויות בבניית משחק למידה
כוחו של משחק גורם לרבים לקפוץ לעגלה ולבנות משחקי למידה. בלוג שהתפרסם בימים האחרונים מונה את 5 הטעויות הנפוצות בבניית משחק למידה: 1. הלומדים מתוגמלים מוקדם מדי (האתגר קל מדי ומאבדים עניין); 2. עידוד מלאכותי של מוטיבציה (שלא באמת מעודד שינוי התנהגותי); 3. קל מדי לרמות ולהגיע להישגים (המשחק חייב להיבנות כך שהישג בו מחייב מאמץ ללא מעקפים); 4. חווית המשחק לא מעוצבת נכון, במשחק יש חשיבות מיוחדת לממשק מצויין גם אם הדבר גוזר עלויות; 5. כפיית אלמנטים חברתיים: הלומדים אמורים להרוויח מהתקשורת וההפרייה החברתית שנוצרת במהלכו אך אי אפשר לכפות זאת עליהם.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
הועלו לרשת כל ההקלטות של ההרצאות מהכנס השלישי לטכנולוגיות למידה של המכון הטכנולוגי בחולון שנערך בחודש שעבר, מומלץ לצפות.
| |
|
|
|
|
|