אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 391, 12 באפריל 2015
המדריך לבניית הרגלי למידה בסביבת העבודה


חזרה לעבודה אחרי מנוחת חג נחשבת לאחת ההזדמנויות המומלצות לפתח הרגלי למידה חדשים שיהפכו לחלק מהשגרה. מחקר וסקר שבוצע במרכז Masie פורסם במהלך החג. במסגרתו השיבו מאות עובדים בארגונים מ- 12 מדינות, על האפשרויות והאתגרים העכשוויים ביצירת הרגלי למידה קבועים ומתמשכים בסביבת העבודה היומיומית.
המחקר בוחן 10 שגרות למידה אפשרויות בסביבת העבודה ורמת השימושיות של כל אחת (קריאה, האזנה, רפלקציה, התנסות, מעקב אחרי מומחים בתחום ועוד). מול אלו, בוחן המחקר את שני הרכיבים האנושיים הנדרשים ליצירת שגרה: טריגר מסקרן לביצוע השגרה (סקרנות, דרייב, תחושת מטרה) ותחושת תגמול בעקבות ביצוע השגרה (תחושת מימוש, התחדשות, שיפור ביצוע). המדריך מצוין למי שרוצה לפתח לעצמו הרגל למידה חדשים אך לא פחות מכך, הוא מופנה למנהלי הלמידה בארגון שרוצה שעובדיו יפתחו הרגלים כאלו.
לאינפוגראפיק מסכם של המחקר לחצו כאן.

Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
גם הסטודנטים חוזרים ללמוד השבוע, אבל מי מהם שרוצה להישאר עוד קצת בבית יכול לשלוח את הרובוט במקומו. חדשות ערוץ 2 הציגו את האפשרות לשלוח רובוט לשיעור כפי שמתנסים הסטודנטים במכללת אוהלו בקצרין.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-6,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון