|
גיליון מס' 386, 22 בפברואר 2015 |
|
|
|
|
|
|
|
למידה מתוקשבת- המתיחה הגדולה
פוסט ביקורתי מבקש לברר מחדש האם פתרונות למידה מתוקשבת זולים יותר לארגון, לעומת למידה פרונטלית, או שמא מדובר ב"מתיחה הגדולה" של ספקי לומדות וטכנולוגיות.
הכותבים מבקרים את הנטייה לרכוש פתרונות מתוקשבים ללא בקרות, גם כאשר אין התאמה מספקת למאפייני קהל היעד ולמטרות הלמידה. כותבי המאמר ממליצים לארגונים לא למהר אחרי הטרנד ולא להניח באופן אוטומטי שלמידה מתוקשבת תמיד משתלמת. תזכורת חשובה להתבונן כל פעם מחדש האם הטכנולוגיה מקדמת את אפקטיביות הלמידה והאפקטיביות הארגונית.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
הפסיכולוגיה של המילים
פסיכולוגים חברתיים ופרסומאים שבדקו את השפעת השימוש במילים מסוימות על הערנות והמעורבות של הלומדים, ממליצים לנו להרבות ב- 4 מילים במיוחד. המילים שהוכיחו את עצמן כמשפיעות על אפקטיביות הלמידה הן: "אבל" (because), עכשיו (now), מהר (quick) וקל (easy).
|
|
|
|
|
|
|