אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 386, 22 בפברואר 2015
למידה מתוקשבת- המתיחה הגדולה


פוסט ביקורתי מבקש לברר מחדש האם פתרונות למידה מתוקשבת זולים יותר לארגון, לעומת למידה פרונטלית, או שמא מדובר ב"מתיחה הגדולה" של ספקי לומדות וטכנולוגיות.
הכותבים מבקרים את הנטייה לרכוש פתרונות מתוקשבים ללא בקרות, גם כאשר אין התאמה מספקת למאפייני קהל היעד ולמטרות הלמידה. כותבי המאמר ממליצים לארגונים לא למהר אחרי הטרנד ולא להניח באופן אוטומטי שלמידה מתוקשבת תמיד משתלמת. תזכורת חשובה להתבונן כל פעם מחדש האם הטכנולוגיה מקדמת את אפקטיביות הלמידה והאפקטיביות הארגונית.
לכניסה לקישור לחצו כאן.

Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
הפסיכולוגיה של המילים
פסיכולוגים חברתיים ופרסומאים שבדקו את השפעת השימוש במילים מסוימות על הערנות והמעורבות של הלומדים, ממליצים לנו להרבות ב- 4 מילים במיוחד. המילים שהוכיחו את עצמן כמשפיעות על אפקטיביות הלמידה הן: "אבל" (because), עכשיו (now), מהר (quick) וקל (easy).
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-6,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון