אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 370, 26 באוקטובר 2014
כח השכנוע של גרפים בתהליכי למידה


רוצים להעביר מסר בתהליך למידה ולשכנע את הלומדים לגביו? אולי כל מה שאתם צריכים זה גרף טוב. מחקר השווה בין שתי קבוצות שקראו תוכן פרסומי, קבוצה אחת עיינה בטקסט והקבוצה השנייה קיבלה גם גרף שהעביר בדיוק את אותם נתונים. 75% מקוראי הטקסט השתכנעו מהפרסום הטקסטואלי אך לא פחות מ- 96% השתכנעו מאותם נתונים כאשר הוצגו באמצעות גרף. נראה שהנכונות שלנו "להאמין" לנתונים בגרף נובעת מתחושת המדעיות שגרף מספק מצד אחד, כמו גם היכולת שלנו להתרכז ולהבין חומר טוב יותר כאשר הוא מוגש לנו בצורה ויזואלית.
לכניסה לקישור לחצו כאן.

Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
מדוע אנחנו מסמיקים? סרטון וידאו של 2 דקות יסביר לכם על אחד הרפלקסים המוזרים ביותר שיש לבני אדם (ואין לאף בעל חיים אחר), צפו בסרטון ללמוד על המדע שמאחורי התופעה ועל הקודים החברתיים שמבטא מי שמסמיק.
לכניסה לסרטון לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-6,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון