אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 362, 17 באוגוסט 2014
מדוע אנו ממשיכים לשבת וללמוד במבנה של שורות?


ברירת המחדל ברוב המרחבים הכיתתיים היא ישיבה בשורות, ופחות ברור מדוע זה כך. מאגר קישורים חדש באנגלית מציע לנו "לשבור את השורות" באמצעות למידה מחוץ לכיתה או בדרכים אחרות בתוך הכיתה. חלק מהקישורים מדגימים שילוב טכנולוגיות תומכות בלמידה חוץ כיתתית. ניתן גם לעיין בתמליל שיח טוויטר שניהלו עמיתים בנושא ולחוש את הסוגיות שמעסיקות אנשי
מקצוע רבים.
לכניסה לקישור לחצו כאן.

Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
מה עתידה של הוויקיפדיה שרבים מאתנו נשענים עליה יותר ויותר? האם אפשר להגדיר אותה כהצלחה או כמקום רב פגעים? מאמר מרתק של דר' יעקב הכט בוחן את סוד שרידותה המורכבת של האנציקלופדיה המקוונת הכה פופולארית. החל מהתשוקה הראשונית שהולידה אותה והפכה אותה לסוג של סדר חברתי חדש ועד לתחזיות על שקיעתה הקרובה,
או שלא.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-4,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון