|
גיליון מס' 362, 17 באוגוסט 2014 |
|
|
|
|
|
|
|
מדוע אנו ממשיכים לשבת וללמוד במבנה של שורות?
ברירת המחדל ברוב המרחבים הכיתתיים היא ישיבה בשורות, ופחות ברור מדוע זה כך. מאגר קישורים חדש באנגלית מציע לנו "לשבור את השורות" באמצעות למידה מחוץ לכיתה או בדרכים אחרות בתוך הכיתה. חלק מהקישורים מדגימים שילוב טכנולוגיות תומכות בלמידה חוץ כיתתית. ניתן גם לעיין בתמליל שיח טוויטר שניהלו עמיתים בנושא ולחוש את הסוגיות שמעסיקות אנשי
מקצוע רבים.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
מה עתידה של הוויקיפדיה שרבים מאתנו נשענים עליה יותר ויותר? האם אפשר להגדיר אותה כהצלחה או כמקום רב פגעים? מאמר מרתק של דר' יעקב הכט בוחן את סוד שרידותה המורכבת של האנציקלופדיה המקוונת הכה פופולארית. החל מהתשוקה הראשונית שהולידה אותה והפכה אותה לסוג של סדר חברתי חדש ועד לתחזיות על שקיעתה הקרובה,
או שלא.
|
|
|
|
|
|
|