|
גיליון מס' 325, 17 בנובמבר 2013 |
|
|
|
|
|
|
|
האם תקליקו על המשפט הזה בגלל שיש סימן שאלה בסופו?
משפטים שמנוסחים כשאלה מקבלים יותר "קליקים" באינטרנט. שני מחקרים שבוצעו בחנו מה ההשפעה של כותרת "רגילה" של טקסט לעומת המרה שלו לנוסח של שאלה. אחוז המקליקים על טקסטים המנוסחים כשאלה היה גבוה ב- 50% באחד המחקרים ועד לכדי 150% במחקר השני. השאלה נעשתה פופולרית במיוחד כאשר היא הנוסח שלה כלל פנייה ישירה אל הקורא. קראתם עד לכאן? כנראה שזה עובד גם עליכם.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
כשזה מגיע למקום העבודה, הצעירים הדיגיטליים רוצים את התקשורת ב"סגנון הישן". סדרת סקרים בארגונים מראה כי עובדי "דור ה- Y" שמצהירים על תקשורת דיגיטלית מרובה בחייהם הפרטיים, אינם מעוניינים בסוג של תקשורת כזה כאשר מדובר על שיח עם עמיתים או שיחה חשובה עם המנהל הישיר. התשובות של הדור הצעיר זהות כמעט במדויק לאלו של הדורות שמעליהם בהעדפות התקשורת הארגונית שלהם.
|
|
|
|
|
|
|