|
גיליון מס' 318, 29 בספטמבר 2013 |
|
|
|
|
|
|
|
"הבעיה עם כיף" - על היחסים המורכבים של למידה והנאה
בעידן של מודעות גבוהה לחשיבות חווית הלמידה, עוסק פוסט חדש בגבולות המורכבים בין הנאה ללמידה. חשוב שכל הנוכחים בחדר (כולל המנחה) ייהנו ממפגש למידה, אך חשוב לא פחות לזהות את המצבים שבהם ההנאה משמשת לצורך בידור ולא לצורך למידה.
הכותב ממליץ לנו לבדוק מה הלומדים שלנו עושים בזמן שהם נהנים, האם החוויה אפשרה חשיבה ולמידה, ומדוע למידה יכולה להיות מהנה גם כאשר לא מתכננים אותה.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
החגים נגמרו וחוזרים ללמוד וללמד -
רשימת 11 פעולות מדכאות למידה (turnoffs) של מנחים, מורים ומדריכים: הזדמנות לבדיקה עצמית לפני ההנחיה הבאה.
מאחלים לכולם חזרה שמחה לשיגרה.
|
|
|
|
|
|
|