אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 311, 28 ביולי 2013
שלוש אגדות אורבניות על למידה

מאמר חדש ומרתק מפריך "אגדות אורגניות" על למידה במאה ה- 21. על פי החוקרים, העידן הדיגיטלי ושפע האפשרויות ללמידה לא הופכות את הלמידה העצמית לקלה יותר או אפשרית יותר. תלמידים בעידן הדיגיטלי אינם בעלי יכולות חדשות המאפשרות להם ללמוד ללא הכוונה. גם נושא סגנונות הלמידה מתברר במאמר כמיתוס. מעל לכל מתברר שלומדים לא יודעים להגיד באמת מהי שיטת הלמידה המועדפת עליהם. האינטרנט מלא בתכני למידה, והלומדים נראים כאילו נולדו לעידן הדיגיטלי הרב ערוצי. אך שכל זה לא יבלבל אותנו בצורך להבנות תהליכי למידה גם כאשר התוכן כל כך נגיש.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
אוסף של כלים קטנים שמסייעים ללמידה עם טלפונים ניידים בכיתה ומגבירים את האינטראקציה וההתאמה האישית ללומדים. מסקרים ושאלונים ועד משחק "לחפש את המטמון" כפי שנאספו על ידי אפרת מעטוף.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,500 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון