|
גיליון מס' 311, 28 ביולי 2013 |
|
|
|
|
|
|
|
שלוש אגדות אורבניות על למידה
מאמר חדש ומרתק מפריך "אגדות אורגניות" על למידה במאה ה- 21. על פי החוקרים, העידן הדיגיטלי ושפע האפשרויות ללמידה לא הופכות את הלמידה העצמית לקלה יותר או אפשרית יותר. תלמידים בעידן הדיגיטלי אינם בעלי יכולות חדשות המאפשרות להם ללמוד ללא הכוונה. גם נושא סגנונות הלמידה מתברר במאמר כמיתוס. מעל לכל מתברר שלומדים לא יודעים להגיד באמת מהי שיטת הלמידה המועדפת עליהם. האינטרנט מלא בתכני למידה, והלומדים נראים כאילו נולדו לעידן הדיגיטלי הרב ערוצי. אך שכל זה לא יבלבל אותנו בצורך להבנות תהליכי למידה גם כאשר התוכן כל כך נגיש.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
אוסף של כלים קטנים שמסייעים ללמידה עם טלפונים ניידים בכיתה ומגבירים את האינטראקציה וההתאמה האישית ללומדים. מסקרים ושאלונים ועד משחק "לחפש את המטמון" כפי שנאספו על ידי אפרת מעטוף. |
|
|
|
|
|
|