|
גיליון מס' 307, 30 ביוני 2013 |
|
|
|
|
|
|
|
סילבוס גמיש: מדוע כדאי להשאיר 20% זמן פנוי בכל תהליך למידה?
רבים שמעו על שיטת ה- 20% בגוגל, המאפשרת לכל עובד לעשות כל פעולה שאינה קשורה לפרויקטים שהוא קשור אליהם ומקדמת אותו בלמידה או חשיבה חדשנית, וזאת ב- 20% מזמן העבודה שלו. השיטה נחשבת לפרקטיקה עסקית אפקטיבית וכעת יותר ויותר מומחי למידה מציעים להטמיע אותה גם במערכות לימודיות. הקצאה של עשרים אחוז מזמן הלמידה להתפתחות אישית וחופשית מאפשרת ללומד בחירה אמיתית, מסייעת למורה להיות מנחה ומכווין לצרכי הלומדים ומוציאה את המערכת הלימודית מתחושה של הכתבה מוחלטת ליעד מסוים.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
מצגת מצוינת מסבירה לנו מדוע כל כך קשה היום להנחות מול קהל, כאשר לקהל יש כל כך הרבה אפשרויות אחרות חוץ מלשמוע את המנחה. מהן 8 הפעולות שמבטיחות למנחה הדרכה מנצחת?
|
|
|
|
|
|
|