|
גיליון מס' 306, 23 ביוני 2013 |
|
|
|
|
|
|
|
משחקים משיגים תוצאות למידה טובות יותר
עולם המשחוק תופס נתח הולך וגדל בשיטות הלמידה, אך לא תמיד מבוצעת מדידה המשווה בין לומדים שלא שיחקו בזמן למידה לאלו שכן. לאחרונה נבחן הנושא בסדרת מחקרים המחזקים את הידע שיש היום על ההשפעה של משחקים על הלמידה אפקטיבית. במחקר השיגו התלמידים ששיחקו תוצאות טובות ב- 12% מהתלמידים שלמדו בתהליך "רגיל". יחד עם ההוכחה המענינת על אפקטיביות משחקי הלמידה, מזהירים ומזכירים לנו החוקרים שאף שיטה בפני עצמה אינה "קסם" ותכנון ופיתוח כלי הלמידה (משחק או אחר) הוא עדין המפתח ללמידה אפקטיבית.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
כוורת, ברברה סטרייסנד או שמעון פרס? ודאי מחאתם כפיים השבוע למישהו.
כעת מתגלה כי משך מחיאות הכפיים בעקבות הופעה של מישהו הם לא תוצאה של איכות ההופעה שלו אלא של... כמה זמן האחרים מוחאים כפיים.
|
|
|
|
|
|
|