אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 306, 23 ביוני 2013
משחקים משיגים תוצאות למידה טובות יותר

עולם המשחוק תופס נתח הולך וגדל בשיטות הלמידה, אך לא תמיד מבוצעת מדידה המשווה בין לומדים שלא שיחקו בזמן למידה לאלו שכן. לאחרונה נבחן הנושא בסדרת מחקרים המחזקים את הידע שיש היום על ההשפעה של משחקים על הלמידה אפקטיבית. במחקר השיגו התלמידים ששיחקו תוצאות טובות ב- 12% מהתלמידים שלמדו בתהליך "רגיל". יחד עם ההוכחה המענינת על אפקטיביות משחקי הלמידה, מזהירים ומזכירים לנו החוקרים שאף שיטה בפני עצמה אינה "קסם" ותכנון ופיתוח כלי הלמידה (משחק או אחר) הוא עדין המפתח ללמידה אפקטיבית.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
כוורת, ברברה סטרייסנד או שמעון פרס? ודאי מחאתם כפיים השבוע למישהו.
כעת מתגלה כי משך מחיאות הכפיים בעקבות הופעה של מישהו הם לא תוצאה של איכות ההופעה שלו אלא של... כמה זמן האחרים מוחאים כפיים.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,500 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון