אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 305, 16 ביוני 2013
Backchannel בלמידה - ללמוד בכיתה בשני ערוצים במקביל

Backchanneling היא תופעה בה אנשים שנמצאים ביחד בפגישה או למידה, מנהלים ערוץ תקשורת במקביל ובנוסף לערוץ התקשורת הראשי ביניהם.
כניסתם של טכנולוגיות למידה חדשות (כמו sms-hit) מגבירות את האפשרות לקבלת תשובות, שאלות, הערכה עצמית ומשוב מהלומדים תוך כדי הלמידה, בערוץ מקביל לערוץ ההוראה של המנחה. הדבר יכול להיות בתקשורת פרטית עם המורה או, רצוי יותר, באופן פומבי ושקוף.
מאמר קצר מפרט חמש סיבות טובות להפעיל ערוץ מקביל בכיתה, החל מההזדמנות שערוץ כזה מאפשר לתלמידים הביישנים ועד ליכולת של המורה להפעיל הערכה מעצבת יעילה תוך כדי השיעור.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
כיצד תהיו בטוחים שהמשוב שנתתם לימד את מי שקיבל אותו? 20 טיפים למתן משוב שממנו לומדים, יזכירו לכל מדריך ולכל מי שממשב מישהו, איך לעשות את זה הכי נכון.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,500 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון