אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 297, 21 באפריל 2013
הפסיכולוגיה של השפה – כיצד השפה בה אנו משתמשים משפיעה על אפקטיביות המסרים שלנו

כאשר אנחנו מדברים מול קהל או מלמדים, יש השפעה לשפת הגוף שלנו ולאינטונציה, אך מסתבר שיש השפעה גדולה מאוד לבחירת המילים שלנו. המוח שלנו מנתח בנפרד את המילים בהם בחרנו להשתמש מבלי קשר למסר הכולל המועבר על ידנו. ריכוז מחקרים מראה את ההשפעה הגדולה של דיבור עם חיוך, את הכוח שיש להסתפקות בשני משפטים שנמשכים שלושים שניות, את החשיבות להימנע מריבוי בשמות תואר ואפילו חמש מילים מסוימות בעלות כוח שכנוע פסיכולוגי חזק.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
עשר חלופות לתוכנת פאוור-פוינט שיאפשרו לכם לגוון ולשכלל את היכולת לבנות מצגות.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,500 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון