אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 296, 14 באפריל 2013
מתי אנחנו מעדיפים להישאר בורים?

ככל שנושא מסוים מועבר אלינו באופן מבהיל ומופשט מדי, כך גוברת ההתנגדות שלנו ללמוד ולהבין אותו יותר, וזאת למרות שמדובר בנושא שחשוב שנכיר.
חוקרים בדקו כיצד אנו מגיבים להסברים על סכנות (למשל אסון טבע או מפגע גדול של איכות הסביבה). כשההסבר על הסכנה היה מופשט ומבהיל, ירד הרצון של אנשים ללמוד אודותיו. כאשר אותה סכנה הוסברה תוך דגש על משמעויות קונקרטיות, הלומדים גם הבינו את הסכנה טוב יותר וגם רצו ללמוד עליה יותר.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
"בורות היא אושר"- מאמר בעברית בעקבות המחקרים של "אמת אחרת" Share:
ועוד פנינת למידה מהרשת...
מתקשים להגיד "לא" לפיתויים והסחות דעת? מדריך מדעי מסביר כיצד שינוי קטן יכול לאפשר לכם להתאפק ולהתמיד ביתר קלות.
לכניסה לקישור לחצו כאן. Share:
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,500 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון