אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 284, 6 בינואר 2013
Learning 2.0 in
יחידת ההדרכה בארגון |  מתודולוגיות למידה |  טכנולוגיות למידה |  עלות תועלת |  חווית למידה
הכיתה ההפוכה - Flipped Classroom

שיטת הלמידה ההופכת בין "השיעור" ל"שיעורי הבית" מקבלת עוד ועוד ביטויים ויישומים. השיטה מציעה שהמורה או המדריך יצלמו את עצמם בסרטונים ביתיים וילמדו את התוכן שבדרך כלל היו מלמדים בכיתה. התלמידים יצפו בסרטונים בבית. בכיתה יתרגלו את החומר, כלומר יעשו את הפעולות שלרוב מבצעים כשיעורי בית. הלמידה עוברת הביתה ללמידה עצמית, והתרגול עובר לשיעור. לשיטה תומכים רבים וגם לא מעט מתנגדים והתיאור, הדוגמאות והדעות השונות מרוכזים בנוחות בסקירה של ה- e-learning industry ומעוררים השראה לכל מי שמאמין בלמידה משולבת (blended learning).
לכניסה לקישור לחצו כאן.
ועוד פנינת למידה מהרשת...
לפקוח עיניים: אנחנו ממצמצים יותר ממה שאנחנו צריכים ויתכן שהדבר נובע מכך שהמצמוץ מסייע לנו לווסת את הקשב ולהסיט את המיקוד שלנו מנושא לנושא, כך על פי מחקר חדש:

לכניסה לקישור לחצו כאן.

מתודיקה מספקת שירותי למידה אפקטיבית – אנו מציעים שירותי יעוץ, פיתוח למידה והטמעת למידה בארגונים.
העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,000 מנויים.
אתר הבית שלנו הוא מאגר הידע הגדול בישראל בתחום הלמידה הארגונית. לצד כתבות, קישורים ווויקי, צומחים באתר גם פורום לדיון חופשי בכל שאלה שעולה לכם בראש, ובלוג שמאפשר הצצה למה שעובר לנו בראש...
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון