אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 283, 30 בדצמבר 2012
Learning 2.0 in
יחידת ההדרכה בארגון |  מתודולוגיות למידה |  טכנולוגיות למידה |  עלות תועלת |  חווית למידה
30 שיטות למידה מפתיעות ומעוררות מחלוקת שמגבירות את אפקטיביות הלמידה

לשחק משחקי וידאו (אפילו אלימים), לקרוא לעצמך בקול רם, לצחוק בזמן למידה, ללמוד בטבע ולא בכיתה, ואפילו לחלום בהקיץ...
מאמר חדש באתר edudamic מאתגר אותנו מחדש לגבי רפרטואר שיטות הלמידה שבו אנו צריכים להשתמש על מנת להבטיח למידה אפקטיבית ומשמעותית. האתר מציג 30 שיטות למידה שלומדים מעדיפים ללמוד באמצעותם. חלק מהשיטות מפתיעות או מעוררות מחלוקת, אך כולן מבוססות על מחקרים עדכניים ומחייבות אותנו לבחון מחדש האם אנחנו מפעילים את השיטות החדשות כאשר אנו רוצים להבטיח תהליך למידה שמשיג את מטרותיו.
האם תשלבו את אחת השיטות הללו בתהליכי הלמידה שלכם ב- 2013?
לכניסה לקישור לחצו כאן.
ועוד פנינת למידה מהרשת...
הקישור לעיל מציג, בין השאר, מדוע חלימה בהקיץ מעודדת למידה אפקטיבית. כתבה קצרה שפורסמה לאחרונה בעיתון "הארץ", מציגה את הקשר בין חלימה בהקיץ ליצירתיות. על פי מחקרים חדשים, הסחת דעת היא אחת המפתחות ללמידה ופתרון בעיות.
אז במקום להתאמץ בחיפושים אחרי תשובות, עדיף לעיתים להירגע ולהשתחרר בהליכה, בישול או מקלחת. אולי משם יגיעו הארות חדשות.

לכניסה לקישור לחצו כאן.

מתודיקה מספקת שירותי למידה אפקטיבית – אנו מציעים שירותי יעוץ, פיתוח למידה והטמעת למידה בארגונים.
העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,000 מנויים.
אתר הבית שלנו הוא מאגר הידע הגדול בישראל בתחום הלמידה הארגונית. לצד כתבות, קישורים ווויקי, צומחים באתר גם פורום לדיון חופשי בכל שאלה שעולה לכם בראש, ובלוג שמאפשר הצצה למה שעובר לנו בראש...
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון