אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 281, 16 בדצמבר 2012
Learning 2.0 in
יחידת ההדרכה בארגון |  מתודולוגיות למידה |  טכנולוגיות למידה |  עלות תועלת |  חווית למידה
30 דרכים להגביר יצירתיות בכיתה

הגברת היצירתיות בכיתה משפרת את אפקטיביות הלמידה. מאמר אוסטרלי חדש מסביר מדוע, ומציג 30 טכניקות להגברת יצירתיות בכיתה. הטיפים נעים החל מהיצירתיות שאיתה המורה צריך להגיע לכיתה מלכתחילה, דרך מגוון מודלים שאליהם המאמר מפנה בתחום של שיתופיות, פתיחות רגשית, בניית הסביבה הלימודית ועד לניהול נכון של דיונים קבוצתיים.
לכניסה לקישור לחצו כאן.
ועוד פנינת למידה מהרשת...
שאלת חשבון פשוטה במיוחד שרוב האנשים טועים בה, מהווה מקור למחקר של זוכה פרס נובל הישראלי דניאל כהנמן. מאמר שפורסם בעיתון Business Insider מציג את השאלה הפשוטה, מסביר מדוע רוב האנשים טועים בתשובה לשאלה זו, וכיצד הדבר קשור לאופן שבו המוח שלנו לעיתים מבלבל אותנו.

לכניסה לקישור לחצו כאן.

מתודיקה מספקת שירותי למידה אפקטיבית – אנו מציעים שירותי יעוץ, פיתוח למידה והטמעת למידה בארגונים.
העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,000 מנויים.
אתר הבית שלנו הוא מאגר הידע הגדול בישראל בתחום הלמידה הארגונית. לצד כתבות, קישורים ווויקי, צומחים באתר גם פורום לדיון חופשי בכל שאלה שעולה לכם בראש, ובלוג שמאפשר הצצה למה שעובר לנו בראש...
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון