אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 279, 25 בנובמבר 2012 ___
Learning 2.0 in
יחידת ההדרכה בארגון |  מתודולוגיות למידה |  טכנולוגיות למידה |  עלות תועלת |  חווית למידה
לפענח את הלמידה הדיגיטלית

ההוכחות, ההבטחות והפוטנציאל שטרם מומש: קבוצת חוקרים בריטית אספה אלפי מחקרים ותצפיות מכל העולם בתחום הלמידה המתוקשבת והוציאה את הסקירה Decoding Learning. ייחודו של הדוח הוא בכך שהוא זיקק את איכותם של אלפי המחקרים שנאספו על פי מגוון קריטריונים וגורמים מעריכים ונותר לבסוף עם 210 חקרי מקרה של למידה מתוקשבת חדשנית ואפקטיבית. מתוך בסיס מחקרי זה מיפתה הקבוצה את היתרונות שהטכנולוגיה מספקת ללמידה הנוכחית ואת מצבי הלמידה החדשים שנוצרו בזכות הטכנולוגיה. בסקירה מקיפה ובהירה מציגים החוקרים מודלים חדשים המבוססים על הוכחות בשטח ונותנים לנו הזדמנות לפענח מחדש את חידת ה"פדגוגיה של הטכנולוגיה".
לכניסה לקישור לחצו כאן.
ועוד פנינת למידה מהרשת...
הטקסונומיה של הבעות הפנים: פסיכולוגים פיתחו סדרת הבעות פנים שיטתית המבטאת עשרות רגשות אנושיים. ניתן להשתמש בתבניות הללו בספרי לימוד, לומדות, משחקים וסרטי למידה. כך ניתן להעביר מסר חזותי אוניברסלי ומבוסס מחקר ו"לשתול" בדמויות ביטוי של רגשות, מחשבות או תחושות כמו פחד, הפתעה והתלהבות. מפתחי למידה, מאיירים או אנימטורים יכולים להוריד את תוכנת התבניות. קיומה של התוכנה ומספר ממצאים מרתקים בנושא הבעות הפנים שלנו פורסמו באתר סקירות השייך לאוניברסיטת MIT.

לכניסה לקישור לחצו כאן.

מתודיקה מספקת שירותי למידה אפקטיבית – אנו מציעים שירותי יעוץ, פיתוח למידה והטמעת למידה בארגונים.
העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,000 מנויים.
אתר הבית שלנו הוא מאגר הידע הגדול בישראל בתחום הלמידה הארגונית. לצד כתבות, קישורים ווויקי, צומחים באתר גם פורום לדיון חופשי בכל שאלה שעולה לכם בראש, ובלוג שמאפשר הצצה למה שעובר לנו בראש...
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון