|
גיליון מס' 276, 28 באוקטובר 2012 |
___ |
|
|
|
|
יחידת ההדרכה בארגון |
מתודולוגיות למידה |
טכנולוגיות למידה |
עלות תועלת |
חווית למידה |
|
|
3 דרכים להפוך את האנשים מסביבך לחכמים יותר
מנהלים ומנהיגים רבים מעדיפים להשפיע על סביבתם באמצעות יכולות וכוחות פורמאליים מעצם הסמכות שהפכה אותם למנהלים. מומחי המנהיגות קוזס ופוזנר מסבירים בספר חדש שלהם שמנהל טוב הוא זה שמקפיד להפוך את הסביבה שלו לחכמה יותר, ולמעשה רק מנהלים שעושים זאת הם מנהלים חזקים באמת.
הסופרים מציגים שלוש פעולות שיש לבצע על מנת שאנשים מסביבך יחכימו כל הזמן ומדגימים כיצד הותרת מרחב לשיקול דעת ובחירת בחירות מהווה למידה איכותית ומשמעותית שמחזקת את יכולות הסביבה ומעצימה את מנהיגותו של מי שמאפשר מרחב כזה.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
בבלוג של חברת Langevin Learning Services פורסמו השבוע חמישה טיפים למתן משוב ללומדים לאחר תרגול. משוב לאחר תרגול הוא הרגע שבו מתרחשת הלמידה המשמעותית וביצוע נכון של מתן המשוב מגביר את אפקטיביות הלמידה ואת פוטנציאל הלמידה הטמון בתרגול עצמו.
לכניסה לקישור לחצו כאן.
|
|
|
|
|
|