|
גיליון מס' 273, 23 בספטמבר 2012 |
___ |
|
|
|
|
יחידת ההדרכה בארגון |
מתודולוגיות למידה |
טכנולוגיות למידה |
עלות תועלת |
חווית למידה |
|
|
טרנדים בלמידה או חשבון נפש?
האם הלמידה החברתית השיתופית והלמידה הניידת תופסים תאוצה או תקועים במקום?
האם השמחה היתה מוקדמת מדי? מחקר בריטי חדש בדק בקרב 300 נשאלים מארגונים שונים עד כמה הם התקדמו בעולמות הלמידה הלא פורמאלית, הלמידה החברתית השיתופית והלמידה באמצעות טלפונים ניידים (mobile learning).
על פי הסקר המבוצע זו השנה החמישית ברציפות, הפער בין הרצון של הארגונים להתקדם בנושא לבין הביצוע בפועל הוא עצום.
55-70% מהארגונים מבקשים לפתח את תחום הלמידה החברתית והלא פורמאלית, ולעשות שימוש בטכנולוגיות חדשניות כמו סמארטפון וטבאלטים. ובמציאות? רק כ- 20% ביצעו ניסיונות ראשוניים בתחום. מסתבר שגם בטרנדים ובטכנולוגיות למידה חדשניות צריך הרבה סבלנות ופיתוח אסטרטגיות שמתחשבות בקצב האמיתי של החיים.
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
מוסף ראש השנה של "הארץ" דן בשאלה שודאי מעסיקה רבים מאיתנו שכבר התמכרו לטלפון החכם. האם יש צורך בידע כללי כאשר לטלפון החכם הצמוד אלינו יש את כל התשובות? האם הטלפון החכם מחסל את הצורך שלנו בידע שפעם התאמצנו כל כך לזכור?
לכניסה לקישור לחצו כאן.
|
|
|
|
|
|