|
גיליון מס' 266, 15 ביולי 2012 |
___ |
|
|
|
|
יחידת ההדרכה בארגון |
מתודולוגיות למידה |
טכנולוגיות למידה |
עלות תועלת |
חווית למידה |
|
|
כיצד מנהלים ומנהיגים לומדים?
מחקר בריטי שפורסם בחודש שעבר בודק לעומק את הרגלי הלמידה של מנהלים ומנהיגים של ארגונים. בכך הוא מספק זווית חדשה ומעניינת דוקא על השכבות הגבוהות ביותר של הארגון. מתברר שמנהלים רואים בניהול הצוותים שלהם האתגר הגדול ביותר. מהי סוג התמיכה שמנהלים מחפשים מול עמיתים, ממאגרי מידע, מהאינטרנט ומהטלפון? מהי גישתם לגבי למידה, איזו למידה ארגונית יכולה לתת מענה לאתגרים הניהוליים של המנהיגים הגדולים? ומהו ההבדל בינם לבין שאר העובדים בארגון? המחקר מראה כי גם אצל המנהלים יש צמאון אדיר ללמידה לא פורמאלית ופער בין צרכי הלמידה שלהם לפתרונות שהארגון מספק להם. |
|
|
|
לכניסה לקישור לחצו כאן (מחייב רישום קצר).
|
|
|
|
|
|
|
ועוד פנינת למידה מהרשת...
מה בין הומר סימפסון למודל "הטקסונומיה של בלום"? המודל שנחשב לאחד המוכרים והיישומיים ביותר להגדרת מטרות ללמידה ולבדיקת האפקטיביות של תהליכי למידה מומחש היטב באוסף קטעי וידאו של הלמידה של הומר סימפסון ברבדים השונים של הטקסונומיה. מומלץ ומצחיק!
לכניסה לקישור לחצו כאן.
|
|
|
|
|
|