אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 266, 15 ביולי 2012 ___
Learning 2.0 in
יחידת ההדרכה בארגון |  מתודולוגיות למידה |  טכנולוגיות למידה |  עלות תועלת |  חווית למידה
כיצד מנהלים ומנהיגים לומדים?

מחקר בריטי שפורסם בחודש שעבר בודק לעומק את הרגלי הלמידה של מנהלים ומנהיגים של ארגונים. בכך הוא מספק זווית חדשה ומעניינת דוקא על השכבות הגבוהות ביותר של הארגון. מתברר שמנהלים רואים בניהול הצוותים שלהם האתגר הגדול ביותר. מהי סוג התמיכה שמנהלים מחפשים מול עמיתים, ממאגרי מידע, מהאינטרנט ומהטלפון? מהי גישתם לגבי למידה, איזו למידה ארגונית יכולה לתת מענה לאתגרים הניהוליים של המנהיגים הגדולים? ומהו ההבדל בינם לבין שאר העובדים בארגון? המחקר מראה כי גם אצל המנהלים יש צמאון אדיר ללמידה לא פורמאלית ופער בין צרכי הלמידה שלהם לפתרונות שהארגון מספק להם.
לכניסה לקישור לחצו כאן (מחייב רישום קצר).
ועוד פנינת למידה מהרשת...
מה בין הומר סימפסון למודל "הטקסונומיה של בלום"? המודל שנחשב לאחד המוכרים והיישומיים ביותר להגדרת מטרות ללמידה ולבדיקת האפקטיביות של תהליכי למידה מומחש היטב באוסף קטעי וידאו של הלמידה של הומר סימפסון ברבדים השונים של הטקסונומיה. מומלץ ומצחיק!

לכניסה לקישור לחצו כאן.

מתודיקה מספקת שירותי למידה אפקטיבית – אנו מציעים שירותי יעוץ, פיתוח למידה והטמעת למידה בארגונים.
העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,000 מנויים.
אתר הבית שלנו הוא מאגר הידע הגדול בישראל בתחום הלמידה הארגונית. לצד כתבות, קישורים ווויקי, צומחים באתר גם פורום לדיון חופשי בכל שאלה שעולה לכם בראש, ובלוג שמאפשר הצצה למה שעובר לנו בראש...
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון