אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 261, 20 במאי 2012 ___
Learning 2.0 in
יחידת ההדרכה בארגון |  מתודולוגיות למידה |  טכנולוגיות למידה |  עלות תועלת |  חווית למידה
"פרצי למידה" - מתודולוגיה ללמידת אודיו קצרה כמקדמה לתהליך הלמידה

דיוויד באסראב, יועץ אמריקאי ותיק בתחום הלמידה הארגונית, הציג לאחרונה ב- ASTD את מתודלוגית Learning Bursts. שימוש בקבצי אודיו עם חוברת עבודה נלווית.
בסיס הרעיון הוא "ליישר קו" בין התלמידים טרם הגעתם לכיתה באמצעות טכנולוגיה פשוטה ונגישה- קובץ קול. קובץ האודיו הוא מעין Talk Show, כלומר שיחה בין מראיין למרואיין שבה הם משוחחים על הנושאים של השיעור ומאפשרים ללומד להערך לתכני הלמידה ולהגיע מוכן יותר לשיעור.
כאשר מגיעים לשיעור הפרונטלי ניתן לפתוח בדיון, משחק או אינטראקציה אחרת על התכנים שנלמדו ומשם לפתוח בשיעור עצמו, עם כיתה פחות הטרוגנית. המאמר מדגים את היישום כחלק מ"blended learning" לעובדים חדשים אך ניתן ליישם אותו כמעט בכל תהליך הלמידה כחלק מ- blend.
לכניסה לקישור לחצו כאן.

לאתר הבית של Dave Basarab לחצו כאן.
ועוד פנינת למידה מהרשת...
קוראים רבים שלחו לנו התייחסויות למאמר שפרסמנו לפני שבועיים על "איך מספרים סיפור". בבלוג של Brent Schlenker פורסם פוסט העוסק בעקרונות לסיפור סיפורים ומה מצופה ממפתח למידה כאשר הוא מספר סיפור. הכותב מנסה לברר בבלוג מדוע בשלב שבו מפתחי למידה כבר כותבים סיפור הם נוטים לכתוב אותו באופן שאינו מעורר ואינו מעניין.

לקריאת הבלוג לחצו כאן.

מתודיקה מספקת שירותי למידה אפקטיבית – אנו מציעים שירותי יעוץ, פיתוח למידה והטמעת למידה בארגונים.
העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,000 מנויים.
אתר הבית שלנו הוא מאגר הידע הגדול בישראל בתחום הלמידה הארגונית. לצד כתבות, קישורים ווויקי, צומחים באתר גם פורום לדיון חופשי בכל שאלה שעולה לכם בראש, ובלוג שמאפשר הצצה למה שעובר לנו בראש...
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון