אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 257, 15 באפריל 2012 ___
Learning 2.0 in
יחידת ההדרכה בארגון |  מתודולוגיות למידה |  טכנולוגיות למידה |  עלות תועלת |  חווית למידה
20 דקות ללמידה

20 דקות. זהו הזמן המומלץ ליחידת למידה פרונטלית.
דר' סוזן ויינשנק מתארת באתר שלה מחקר בו למידה של 60 דקות שפוצלה לשלוש יחידות של עשרים דקות עם הפסקות קלות, הוטמעה טוב יותר גם חודש לאחר מועד הלמידה. בבלוג שלה מספקת ויינשנק המלצות כיצד לבצע את המעבר מיחידה אחת של עשרים דקות לשנייה ומדוע סדנה של חצי יום צריכה להיות עם 4 הפסקות ולא הפסקה אחת.
לכניסה לקישור לחצו כאן.
ועוד פנינת למידה מהרשת...
מודל 70-20-10 בעולם הלמידה הארגונית הוא מודל ותיק יחסית שקיבל תשומת לב מחודשת בזמן האחרון. המודל שם דגש על למידה בסביבת העבודה (70%) ואינטראקציה עם עמיתים (20%) ורק 10% ללמידה פורמלית (הכשרות, קורסים). על אף שנבנו מאז מודלים מעודכנים יותר בתחום הלמידה בסביבת העבודה, ניכר כי חשיבה במודל "70-20-10" הולכת ונעשית נפוצה יותר בתחומים ארגוניים נוספים. ניל פרקינג, מומחה לשיווק דיגיטלי מתאר בבלוג שלו כיצד גוגל בנתה את המשימות ארגוניות במודל 70-20-10 וכיצד קוקה קולה בנתה לפיו אסטרטגיה שיווקית.

לעיון במודל 70-20-10 לחצו כאן.

לקריאת הבלוג של ניל פרקינג על התפשטות המודל לעולמות של כתיבת תוכן, חדשנות ואסטרטגיה עסקית לחצו כאן.

מתודיקה מספקת שירותי למידה אפקטיבית – אנו מציעים שירותי יעוץ, פיתוח למידה והטמעת למידה בארגונים.
העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-3,000 מנויים.
אתר הבית שלנו הוא מאגר הידע הגדול בישראל בתחום הלמידה הארגונית. לצד כתבות, קישורים ווויקי, צומחים באתר גם פורום לדיון חופשי בכל שאלה שעולה לכם בראש, ובלוג שמאפשר הצצה למה שעובר לנו בראש...
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון