אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 492, 2 ביולי 2017
 
נכשל! מדוע 80% מהלומדים מתכוננים למבחן באופן לא אפקטיבי?
טלי גזית אל-בחר, מנהלת מו"פ
 
80% מהתלמידים והסטודנטים חוזרים על החומר, מתרגלים ומתכוננים למבחן בשיטה הכי פחות אפקטיבית שיש. כתוצאה מכך הם מבזבזים זמן, בונים אשליה עצמית של שליטה על החומר, מפתחים חרדת בחינות ומצליחים הרבה פחות ממה שיכלו. קראו על 3 האסטרטגיות הנדרשות ללמידה אפקטיבית שנשארת.

להמשך הקריאה לחץ כאן
Share:
בדיחה ושמה ניהול שינוי
עשרות שנים של ניסיון והתמחות לא הוכיחו את עצמם. שיעורי ההצלחה של ניהול שינוי ארגוני נמוכים מאוד, בעוד שקצב השינויים רק הולך וגובר. כיצד משנים גישה ומאפשרים לארגונים להצליח להשתנות בעולם מואץ?
Share:
מושג אחד בחודש: Time To Competency
הזמן שלוקח עד שעובדים מגיעים לכשירות מקצועית לביצוע משימה מסוימת. גוף ההדרכה והפיתוח המקצועי הוא אחד מהגורמים המשמעותיים לקיצור זמן זה. קראו על מתודות להאיץ את זמן הכשירות הארגוני.

לכניסה לקישור לחצו כאן.
Share:
תמונת החודש מהרשתות החברתיות
כלי אחד בחודש
לא פחות מ- 233 טיפים לעיצוב גראפי וויזואלי של תוצרי למידה.
Share:
תחום החינוך במתודיקה חגג סיום שנת פעילות במגדל העמק, רמת גן ופתח תקווה ויצא לחופש הגדול. בתחום הלמידה הארגונית, ממשיכים לעבוד כרגיל כל הקיץ. צפו בתמונות של כנסי סיכום השנה.
 
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-15,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון