אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 479, 5 במארס 2017
 
האם שקפי המצגת הופכים את הלומדים לטפשים ואת המרצים למשעממים?
מאת: דורית דאום, יועצת למידה בכירה
 
חוקרים ממליצים "להחרים" את מצגות ה- PowerPoint ככלי למידה ומסבירים מדוע האהדה של לומדים למצגות פוגעת בהם.

להמשך הקריאה לחץ כאן
Share:
12 מתודות למידה אפקטיביות שאתם לא מכירים
למידת גלריה, כסאות פילוסופיים, שיח שבשבת, כדור השלג, ועוד 8 מתודות למידה מלוות בהסברים וסרטוני הדגמה- והכל כתחליף למע"מ (מדריך/מורה/מרצה/מנחה עומד מדבר).
Share:
מושג אחד בחודש: Overlearning
- תרגול עודף של מיומנות חדשה מעבר לנקודת ההתמחות. מחקר מגלה ש- overlearning "נועל" את הזכרון "חזק" יותר ומגדיל את הסיכוי ליישום מוצלח של המיומנות.

לקריאה נוספת לחצו כאן.
Share:
תמונת החודש מהרשתות החברתיות
כלי אחד בחודש
מאה מאגרים עם עשרות אלפי אייקונים ואימוג'ים לשימוש חופשי.
Share:
אצלנו היה חודש שמח עוד לפני שנכנס אדר. חגגנו בהופעה של דן אריאלי ושלומי שבן, חגגנו את כניסתם לתפקיד של מנהלי התחומים: ורד זולר, דורית דמתי, ליאב גל-און ונמרוד רותם. חגגנו גם לידות למיכל וורד. מזל טוב ושרק נמשיך לחגוג
 
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-15,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון