|
ללמוד יותר זה ללמד פחות
אסף שדה |
|
|
|
מדוע אין קשר חזק בין הוראה טובה ללמידה טובה? מה קורה כשמבקשים מהלומדים להתאמץ יותר ואיך מבקשים דבר כזה? האם אנחנו לומדים טוב יותר כשיש מבחן בסוף? מה עדיף להגיד ללומד: "אתה חכם, אתה יכול לעשות את זה"- או- "זה יהיה מאמץ, אבל אתה יכול לעשות את זה" ? ...ואיך כל זה מתקשר לתפקיד של מיילדת בחדר לידה? שורה של תובנות שהוצגו בכנס למידה, בינה וחינוך מהווים תזכורת מצויינת למהי למידה שגם נשארת וגם עוברת ומכוונת אותנו לפתח שיעורים שיתרכזו במה עושה הלומד ולא מה מעביר המדריך.
להמשך הקריאה לחץ כאן
|
|
|
|
|
|
|
השאלה חשובה מהתשובה
תפיסת חניכה ואימון חדשה מגלה שהשאלות שהחונך שואל חשובות הרבה יותר ממתן התשובות הנכונות, ומשפיעה על תפיסת הניהול והמנהיגות של המאה ה- 21.
|
|
מושג אחד בחודש: מודל RARE
מודל RARE של אריק ג'נסן המתאר 4 עקרונות המשפיעים על זכרון העבודה, Relevant – רלוונטיות, Action – מעורבות לומד, Retrieved – שליפה, Emotional – רגש.
לקריאה נוספת לחצו כאן.
|
|
|