אם אינכם רואים את המייל כראוי לחצו כאן
גיליון מס' 387, 1 במארס 2015
 
בשבח השכחה
עידו צדוק, יועץ למידה בכיר, מנהל
 
למילה שכחה יש כל כך הרבה קונוטציות הקשורות לכישלון ("שכחתי את המפתח, אני מתחיל להיות סנילי") עד שמתקבל הרושם שלמידה היא פעולה של בניית מיומנויות וידע ואילו שכחה היא פעולה של אבדן מה שהרווחתי בתהליך הלמידה. האם שכחה היא אכן האויב של הלמידה? חוקרים טוענים כיום שהמצב הוא הפוך, שכחה היא חברה טובה של תהליך הלמידה, ולמעשה מי שלא שוכח, לא לומד.

להמשך הקריאה לחץ כאן
Share:
3 טיפים להצגה בפני אנשים זרים
לעיתים אנו נדרשים להציג וללמד בפני אנשים זרים שאנו יודעים עליהם מעט. אורית פרץ מציעה 3 טיפים קריטיים כדי לעבור את האירוע בשלום.
Share:
מושג אחד בחודש: קשיבות בלמידה
(mindfulness in learning)

תהליכי קשיבות (mindfulness) יכולים לשפר אקלים כיתתי, להקל ולהרגיע לומדים ולמקד את תשומת הלב שלהם.
Share:
תמונת החודש מהרשתות החברתיות
כלי אחד בחודש:
8 טכניקות קלאסיות לספר סיפור.
Share:
חגיגה של למידה משמעותית בעיר קרית אונו. החודש זכינו לקחת חלק במפגש "מאיים ליבשת- קרית אונו מורידה מע"מ" [מעמ- מורה עומד מדבר] " המפגש הרשותי של פורום מפתחי הלמידה של העיר (מנהיגות ביניים עירונית) יחד עם רכזי תיקשוב ומנהלי בתי הספר אפשר לכלל המערכת לבחון לעומק את פריצות הדרך בתהליכי הלמידה בעיר.
 
מתודיקה היא חברת ייעוץ פיתוח וטכנולוגיה בתחומי הלמידה אפקטיבית. העיתון השבועי יוצא מאז שנת 2002 ל-6,000 מנויים.
בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק
למרכז הידע וארכיון העיתונים שלנו מאז 2002
למילון מונחים ויקי מעולמות ההדרכה והלמידה
הסרה |  הרשמה |  שלח את הגיליון לחבר |  הוסף לנו רעיון, תגובה או משוב לגיליון הבא |  צור קשר לכתיבת מאמרים לעיתון