|
להסכים או לא להסכים עם "דור המסכים"
טלי גזית אל-בחר, מנהלת מו"פ |
|
|
|
שגעון המידע (אינפו-מאניה info-mania) מבלבל אותנו. אנו צורכים עוד ועוד שעות מול מסכים, ומתייסרים על כך. מנסים להגביל זמן מסך ללומדים או ילדים, אך מתקשים לשמש דוגמה אישית. גם חוקרי המוח מנסים להבין מה עושים המסכים למוח ולתהליכי החשיבה שלנו, ולצד ממצאים מטרידים על הנזק של העולם המודרני למוח שלנו, יוצאים עוד ועוד חוקרים בהצעה "להתפייס" עם דור המסכים ומסבירים לנו שהטכנולוגיה משנה לנו את המוח לטובה ואפשר להיות אופטימיים לגבי העתיד הקוגניטיבי שלנו.
להמשך הקריאה לחץ כאן
|
|
|
|
|
|
|
6000 שנה של טכנולוגיות למידה - מסע במעלית הזמן
הצטרפו למסע האנושי בן אלפי שנים אחר הידע והלמידה תוך שימוש בטכנולוגיה. החל מטכנולוגיות הפפירוס משנת 3400 לפנה"ס ועד לרובוטים ומדפסות תלת המימד שיעצבו את הלמידה שלנו בעתיד.
|
|
מושג אחד בחודש: עיצוב המרחב הכיתתי
עיצוב המרחב הכיתתי: התאורה, הקול, הצבע, הטמפרטורה המרקם ואפשרויות הבחירה שהכיתה מזמנת. המחקר מראה שעיצוב נכון של המרחב הכיתתי מעלה את אפקטיביות הלמידה ב- 25%.
|
|
|