|
המוח גמיש בכל גיל – על ההזדמנות והבשורה למדע הלמידה
אסף שדה, מנהל תחום החינוך במתודיקה |
|
|
|
עד לפני 25 שנה היה נהוג להאמין שהמוח מסיים את התפתחותו בגיל הנעורים או קצת מעבר לזה. אחת התגליות המסעירות בחקר המוח היא ההבנה עד כמה הוא גמיש בכל גיל. הבנת גמישותו של המוח מסבירה מדוע למידה מתמשכת כדרך חיים היא כלי קריטי להבטחת איכות חיים השלנו בגיל הזקנה ומספקת בשורה גדולה למדעני הלמידה ולארגונים המבקשים להתפתח כל הזמן.
לכניסה למאמר המלא כאן
|
|
|
|
|
|
|
5 שאלות ותשובות לכל מדריך ומנחה - איך יזכרו את מה שלימדתי?
לומדים שוכחים 90% ממה שלמדו בכיתה במשך 90 הימים שאחרי הלמידה. ספר חדש ווובינר ששודר בעקבותיו, מבררים 5 שאלות על אפקטיביות למידה: האם הכרחי שהלומדים יכירו אחד את השני? תלמיד דומיננטי בכיתה- זה טוב או רע? איך לשמור על תשומת הלב של הלומדים? עד כמה קריטית רמת הלחץ של הלומדים? ומה קורה אם הלומד מומחה מדי בתוכן? כנסו לקרוא את המלצות החוקרים.
|
|
מושג אחד בחודש: האינטרנט של הדברים
האינטרנט של הדברים - אחת המהפכות הטכנולוגיות הצפויות לפרוץ לחיינו בשנים הקרובות ולשנות גם הרגלי למידה. ראו איך כל המכשירים בחיינו הופכים להיות מרושתים, ותודה לשרון גרינברג על הלינק.
|
|
|