|
5 טעויות נפוצות בשימוש ב-iPad בכיתה
טלי גזית אל בחר |
|
|
|
|
למידה באמצעות טאבלטים ממשיכה להיות תקווה לשינוי גדול בתהליכי למידה. עסקנו בנושא רבות לפני פחות משנה ומאז כמות הניסיונות לשלב למידה באמצעות טאבלטים בארץ ובעולם הולכת ועולה. מצער לגלות שבשלב זה יש לא מעט כישלונות ואכזבות. כמו בניסיונות אימוץ ראשוניים של טכנולוגיות חדשות בעבר, גם כאן, השימוש בטכנולוגיה חדשה לצרכי למידה בכיתה עדין מתגבש. התבוננות על החלוצים הראשונים שמנסים ללמד באמצעות טאבלטים מאפשרת ללמוד מההצלחות ומהכישלונות שלהם. האתר edudemic ריכז את חמש הטעויות הנפוצות של מורים ומנהלי למידה בשימוש נכון באיי-פד, לצד תצפיות שבוצעו וזיהו מתודולוגיות ראויות לשימוש בכלי...
- התמקדות באפליקציות תוכן – מורים נוטים לחפש את האפליקציה שתיתן מענה לתוכן אותו הם מלמדים. לדוגמה, מורה לשפה זרה מתלונן שאין אפליקציה טובה ללימוד שפה ומחליט לוותר על הכלי במקום לנצל אפליקציות אחרות שלו שיכולות לקדם את הלמידה. למשל, שימוש...
|
|
|
|
|
|
|